Garantia Kazan

Garantii Kazan

 

         Garantie Kazan: 2 ani

 

Kazan ofera garantie pentru toate produsele aflat in stoc. Garantia este asigurata prin repararea sau inlocuirea gratuita a produselor sau a componentelor sistemului de incalzire in cazul in care se dovedeste faptul ca acestea au fost livrate cu defecte de fabricatie.

Garantia va fi luata in considerare doar daca instalatia a fost efectuata conform standardelor. De asemenea, se vor inlocui si partile afectate ca urmare a procesului de remediere si aducere a instalatiei la starea initiala.

 

Procesul de acordare al garantiei consta in 3 etape:

 

  1. Constatarea - pentru inceput, va fi trimis un tehnician pentru a identifica problema si factorii cauza;
  2. Reparatia la service - daca se constanta ca produsul poate fi reparat;
  3. Inlocuirea gratuita - daca se constata ca produsul are probleme de fabricatie si nu poate fi reparat.

 

Oferim certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor pentru toate produsele noastre.

 

Conditii de oferire a garantiei:

 

 - Garantia Kazan se refera exclusiv la defectiunii si/sau deteriorarii, care pot fi dovedite ca fiind generate ca urmare a unui viciu de material sau ca urmare a unei erori de fabricatie.

 - Pentru garantarea atat a sigurantei in exploatare cat si a durabilitatii produselor achizitionate, instalarea, intretinerea si verificarea periodica trebuie efectuata numai de instalatori specializati.

 - Conditiile de baza, de garantie, asigurate cumparatorului sunt cele prevazute de legislatia romaneasca in vigoare cat si de legislatia internationala. Drepturile consumatorului sunt prevazute in legea nr. 449/2003, respectiv 296/2004.

 - Garantia se acorda doar daca au fost respectate instructiunile de proiecte instalare si utilizare furnizate impreuna cu produsul.

 - Garantia este valabila doar daca prezentul certificat de garantie este completat integral, semnat si transmis catre Kazan in maxim 3 luni de la data punerii in functiune.

 - Certificatul de garantie trebuie insotit in mod obligatoriu de factura de achizitie.

 - In cazul aparitiei unei probleme, beneficiarul se obliga sa instiinteze Kazan in maximum 10 zile de la aparitia defectului si sa ofere tehnicienilor Kazan posibilitatea verificarii avariei inainte de a lua orice masuri de inlaturare. In caz contrar, orice pretentie de garantie din partea acestuia se considera nula de drept.

 - Clientul are responsabilitatea de a se informa, respecta parametrii de lucru si conditiile de utilizare din manualul produsului pentru a beneficia de garantie.