Transport și retur

Transportul și livrarea produselor comandate se face cu ajutorul firmelor de curierat.
Taxa de transport se va aplica și va fi vizibilă în cos, după ce va fi calculată în funcție de greutatea produselor. Pe lângă taxa volumetrică, produselor li se adaugă taxele de livrare pe regiune și pe zonă, care variază în funcție de zona geografică.

Livrările se fac în termenele de mai jos:

În țară: 2 - max 4 zile lucrătoare, Luni - Vineri, orele 8:00 - 17:00

Excepție fac produsele care nu sunt pe stoc, produsele făcute pe comandă, în cazul acesta data de livrare va fi comunicată telefonic, după preluarea comenzii.
Produsele pot fi achitate
în mai multe modalități: ramburs; cu card - direct online.
Termenele de livrare pentru produsele din stoc sunt cele comunicate mai sus. Acestea sunt termenele denumite “standard” în comanda online.

Toate prețurile includ TVA.

Politica de retur

KAZINST GRUP SRL oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare. Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:

  • Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
  • Consumatorul informează furnizorul cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de retur.

În termen de 48 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail numărul de înregistrare și detalii cu privire la solicitarea înaintată. KAZINST GRUP SRL își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.

Serviciul de retur se asigură în condiţiile în care:

  • Produsele se returnează în maximum 14 zile calendaristice de la achiziţie;
  • Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
  • Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice;
  • Produsele cărora le lipsesc accesorii;
  • Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
  • Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.

Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare

Costuri suportate de către cumpărător:

  • Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului (art. 14. punctul 2).
  • Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia (art. 14. punctul 3).

Costuri suportate de către vânzător:

  • Produs ce nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului.
  • Produs ce nu este conform specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului.
  • Produs nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări la recepție.
Nota (dacă defectul de nefuncționare este semnalat în primele 48 ore de la recepție).


Restituirea sumelor se face altfel:

  • În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;
    Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;
  • Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit).
  • Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);

Totodată, în funcție de opțiunea clientului, acesta are posibilitatea să aleagă un alt produs în loc de rambursarea sumei plătite pentru produsul returnat. În cazul înlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea produsului returnat este mai mică, va primi o rambursare parțială pană la valoarea produsului înlocuitor.